بهترین عروس سراهای تهران

بدون شک خاطره عروسی، ماندگارترین خاطره هرشخص در طول زندگی می باشد و همین موضوع، موجب حساسیت برای هر شخص برای تدارک یک جشن بیادماندنی  می گردد. انتخاب یک تالار مجلل، آتلیه درجه یک در کنار عروس سرای  معتبر می تواند تجلی یک خاطره بیادماندنی برای عروس و دامادها شود. در این بین، مهمترین دغدغه برای عروس خانمها، شاید انتخاب یک عروس سرا باشد که  نوع کار عروس، کیفیت سالن، دکوراسیون و هنرنمایی عروس سراها می تواند در یک پکیج جمع شود ! و از اینرو، گاهی  ماهها ذهن عروس و دامادها را به مشغول می کند.

برای یافتن نتیجه مطلوب گزینه های مختلفی پیموده می شود از تبادل نظر با دوستان و آشنایان گرفته تا جستجوی اینترنتی با موبایل و کامپیوتر . بنا به اهمیت این موضوع، در این صفحه تعدادی از بهترین عروس سراهای  تهران برای آگاهی خانم های سخت پسند معرفی می شوند. امید که بتواند در انتخاب مهمشان تاثیرگذار باشد.

عروس سرای گیوا

مجموعه سالنهای زیبایی گیوا ، اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ فعال در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در کشور است. اولین شعبه این مجموعه در سال 1388 با مدیریت خانم حسینی افتتاح گردید و در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه میباشد. همچنین شعبه جدید نیز به زودی در تهرانپارس افتتاح میگردد. این مجموعه توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات متنوع زیبایی را در با بالاترین کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری در تهران ارائه نماید.

شعبه سعادت آباد: طبقه اول VIP عروس، طبقه دوم سالن ناخن، طبقه همکف دیگر خدمات. در هر طبقه کلیه خدمات مربوط به آن به صورت فوق تخصصی ارائه میشود.

شعبه مرزداران: در این شعبه تمامی خدمات زیبایی و بهداشتی مو، ناخن، ابرو و مژه انجام میگیرد. همچنین خدمات زیبایی و آرایشی عروس به صورت فوق تخصصی در این سالن انجام میگیرد.

وبسایت: http://givasalon.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر عروس سرای گیوا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای ویس

سالنهای زیبایی ویس با مدیریت خانم نظیف از بهترین و لوکس ترین سالنهای زیبایی تهران میباشد. اولین شعبه این مجموعه در سال 1386 با مدیریت خانم نظیف در ولنجک تهران دایر گردید و پس از آن نیز شعبه دوم در سال 1395 با عنوان سالن VIP در سعادت آباد افتتاح شد. این مجموعه دارای بخشهای مختلف خدمات عروس، خدمات زیبایی و آرایشی، گالری لباس و آموزش میباشد. همچنین بخش آتلیه نیز در حال راه اندازی است.

وبسایت:  shabnamnazif.com /  ایمیل: info@shabnamnazif.com

تلگرام: shabnamnazif

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی ویس اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای پرنسس

عروس سرای پرنسس به مدیریت خانم سپیده دهقانپور از سال 1381 تاسیس گردید. این سالن دارای برترین نشان کیفی ارایه خدمات عروس و باشگاه مشتریان میباشد. کادر این سالن با داشتن گواهینامه های معتبر بین المللی و داخلی، در تمامی زمینه های تخصصی دارای تجربه و تبحر هستند.

تیم حرفه ای کاشت، اکستنشن، لیفت و لمینت مژه و مو 

دپارتمان رنگ و مش 

تیم تخصصی ناخن 

تیم حرفه ای طراحی و بلیدینگ ابرو (با سیستم جدید الترا میکروفیبروز و اسکالپ)     

فقط یکبار زیبایی را با ما تجربه کنید …

تلگرام: princess22063770

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی پرنسس اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای مریم دربندی

عروس سرای مریم دربندی با مدریت خانم دربندی، برگزیده چهره ماندگار حوزه زیبایی میباشند. ایشان یکی از برجسته ترین و درخشان ترین میکاپ آرتیتهای ایران میباشند.

ارائه خدمات  تخصصی زیبایی 

میکروپیگمنتیشن: 

(خط چشم، خط لب، سایه مژه، هاشور طرح های قبلی، پاک کردن تتو) 

میکروبلیدینگ شش ماهه مخصوص دختر خانم ها 

(فوق العاده لایت و نامحسوس) 
مرکز تخصصی رنگ و مش های فانتزی با محصولات L`OREAL 

کلیه امور آرایشی

ارائه کلیه خدمات ناخن با زیباترین دیزاین 

انواع بافت، اکستنشن مو، اکستنشن مژه 

 شینیون، کوپ متناسب با چهره شما با ارائه جدیدترین ژورنال های روز 

احیای موی آسیب دیده با بوتاکس و پلکس تراپی، ریباندینگ و کراتین با بهترین مواد 

ارائه خدمات اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی 

طراحی با حنا روی بدن و دست

با مناسب ترین قیمت در خدمت خانمهای خوش ذوق و زیباپسند میباشیم…

تلگرام: maryamdarbandi/ maryamdarbandioriginal

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی مریم دربندی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای شیمر

عروس سرای شیمر با دو شعبه در مرکز خرید پالادیوم تهران از انتخاب خوب هنرمندان میباشد. این سالن لوکس و زیبا با مدیریت بازیگر سینما خانم مریم سلطانی و ارائه دهنده خدمات زیبایی به صورت فوق تخصصی میباشد.

– گریم تخصصی عروس با ارائه آلبوم قبل و بعد از کار 

– خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن 

– مرکز تخصصی خدمات و دیزاین ناخن 

– اکستنشن مو و مژه 100 درصد طبیعی با ماندگاری بالا 

– کراتینه و بوتاکس مو 

– دپارتمان تخصصی رنگ و مش و لایت های فانتزی همراه با براشینگ 

– اپیلاسیون معمولی و پیشرفته با مواد اسپانیایی

تلگرام: shimeronlineshop 

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی شیمر اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای سیلوانا

عروس سرای سیلوانا از بهترین و خوشنام ترین سالنهای زیبایی در منطقه نیاوران تهران میباشد. این سالن یکی از مجهزترین و کامل ترین سالنهای آرایشی تهران با شعار “حس خوب خاص بودن” است که کلیه خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت و توسط متخصصان و میکاپ آرتیستهای حرفه ای با بهره گیری از آخرین متدها ارائه میدهد. از مهم ترین ویژگیهای سالن زیبایی سیلوانا خدمات با کیفیت و قابل قبول زیبایی و گریم عروس، مشاوره رایگان و سالن VIP و مجزای عروس در فضایی کاملا آرام و مختص عروس خانم ها است.

بهترین خدمات و مناسبترین قیمت 

در محیطی کاملا بهداشتی با لوازم یکبار مصرف 

اپیلاسیون پیشرفته 

اصلاح صورت و ابرو 

خدمات تخصصی ناخن 

انواع کوتاهی های ژورنالی 

متدهای جدید رنگ و لایت

گریم و میکاپ تخصصی عروس 

کوپ، رنگ، مش، انواع لایت های روز 

کراتینه، شینیون، براشینگ 

کلیه خدمات حرفه ای ناخن

ما به کار خود طمینان کامل داریم و تنها با یکبار امتحان مشتری دائمی ما خواهید شد هدف ما جلب رضایت شما عزیزان میباشد

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سیلوانا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای تیارا

عروس سرای تیارا  به مدیریت خانم بهنوش بختیاری از جمله سالنهایی میباشد که به غیر از ارائه خدمات زیبایی و آرایشی، مجهز به آموزشگاه آرایشگری (آموزش کلیه رشته های آرایش و پیرایش با ارائه مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور) و باشگاه ورزشی میباشد. این مجموعه زیبایی در منطقه فرمانیه سعی دارد تا بهترین کیفیت را با بالاترین استانداردها و نازلترین قیمتها در خدمت بانوان محترم قرار دهد. تیارا تنها مرکز عروس در تهران با ارائه کلیه خدمات مورد نیاز عروس خانم ها از میکاپ و گریم، تشریفات و خدمات مجالس، آتلیه، لباس عروس، گل آرایی و … میباشد.

گریم VIP عروس / فرمالیته و تاج  

دپارتمان فوق تخصصی گریم و میکاپ استثنایی عروس با جدیدترین متد روز دنیا با برندهای آرایشی 

دپارتمان فوق تخصصی رنگ، لایت های آمبره، سامبره، بالیاژ با بهترین برندها 

دپارتمان فوق تخصصی کاشت ناخن (ترمیم، مانیکور، پدیکور) 

پارافین تراپی، میلک تراپی، ریلکسی، ماسک طلا، ماسک سفید کننده دست و پا 

دپارتمان فوق تخصصی لیفت و لمینیت و اکستنشن مژه به روش والیوم کلاسیک ابریشمی با چسب کاملا گیاهی بدون حساسیت و سوزش حتی برای چشم های حساس 

دپارتمان فوق تخصصی ماساژ، آروما تراپی، ماساژ لوکس شکلات، شمع، استون، ماساژ پا 

خدمات فوق تخصصی میکروپیگمنتیشن، بلید فیبروز، خط لب، رژ لب، خط چشم 

دپارتمان فوق تخصصی مراقبت های مو، کراتین تراپی، اولاپلکس تراپی، بوتاکس مو، ویتامینه خاویار مو 

شعار این مجموعه دریافت خدمات تیارا = مشتری دائمی تیارا

تلگرام: tiaracenter

وبسایت:   www.tiarabeautycenter.ir

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی تیارا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای قصر قیچی

عروس سرای قصر قیچی یکی از بهترینها در زعفرانیه تهران  به مدیریت خانم رضازاده است. 

خدمات VIP برای عروس خانم ها

خدمات مش، هایلایت، آمبره، بالیاژ، كراتین

خدمات پوست، تاتو، اسپا 

با انجام دادن كلیه این خدمات، از هدیه ویژه ما بر خوردار شوید. 

کلیه خدمات با بهترین برندهای آرایشی انجام داده می شود. کراتین و المنت و ریباندینگ 100 درصد تضمینی

این سالن همچنین دارای دپارتمان تخصصی خدمات ناخن نیز میباشد.

از مزایای این سالن ارائه پوینت کارت است. بدین صورت که پس از انجام خدمات سالن، مبلغی از هزینه پرداخت شده توسط مشتری در کارت ذخیره میشود تا بتواند در مراجعات بعدی از آنها استفاده نماید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این سالن اینجا کلیک کنید.

تلگرام: ghasregheychi

همچنین میتوانید با سالنهای دیگر تهران در این صفحه آشنا شوید. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی قصر قیچی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

عروس سرای شری

عروس سرای شری به مدیریت خانم مولایی دارای دو شعبه در ایران (زعفرانیه) و آلمان میباشد.

در این مجتمع زیبایی کلیه خدمات مراقبتهای پوست و زیبایی توسط متخصص حرفه ای خانم بذل و با استفاده از محصولات برند تالگو فرانسه انجام میگیرد. همچنین میکاپ و گریم توسط خانمها فرانک معارف، عاطفه مرادی، ویانا فرزانه و … در سالن شری صورت میگیرد.

آیا می دانید نگهداری نادرست از مو، بیشتر از دکلره به مو آسیب می رساند؟ 

خدمات ویژه مو: 

انواع مش، لایت، آمبره، بالیاژ بدون آسیب و با مواد درجه یک، کراتین، ریباندینگ، صافی و احیای موی خشک، آموزش نگهداری مو بعد از کار مواد برای داشتن موی فوق العاده سالم 

خدمات ویژه ناخن: 

انواع کاشت ناخن، نچرال، هلویی، بی بی بومر و انواع دیزاین، مانیکور، پدیکور همراه با صندلی ماساژ و اسکراب، پارافین تراپی برای از بین بردن خشکی و ترک دست و پا 

– انواع لمینت و لیفت مژه و رنگ مژه

– انواع اکستنشن مو، ابرو و مژه 

– براشینگ فوق حرفه ای 

– میکروپیگمنتیشن و پاک کردن ابرو و هایلایت 

– میکاپ و شینیون حرفه ای 

– اپیلاسیون فوق حرفه ای، معمولی و پیشرفته (ضد عفونی قبل از اپیلاسیون برای پیشگیری از جوش زدن) 

(ماساژ با روغن آلوئه ورا بعد از اپیلاسیون برای رفع خشکی پوست) 

متفاوت ترین وکس در سطح تهران

تلگرام: Sherybeautysalon

facebook.com/sherysalon 

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی شری اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

beauty & training center Shery `s Haarstudio beauty & more( Germany)  مجتمع زیبایی شری :آلمان

عروس سرای سیرکل

عروس سرای سیرکل با مدیریت خانم بهارک حسینی از بهترین ارائه دهندگان خدمات آرایشی در منطقه با بهترین برندهای روز دنیا است. این مرکز تخصصی گریم عروس با خدمات VIP  توانسته نظر بانوان را به خود جلب کند و از سالنهای پر مشتری زعفرانیه باشد.

انجام کلیه امور آرایشی و پیرایشی با کمک مواد ارگانیک توسط مجرب ترین پرسنل و کادر متخصص زیبایی ناخن با کمترین سوهان کشی و آسیب 

به روزترین رنگ و لایتهای مو مطابق با فصل 

کراتینه و احیای مو با برترین برند بین المللی با مواد ارگانیک 

بوتاکس و صافی صددرصد مو 

براشینگهای ژورنالی و کوپ های تخصصی 

میکروپیگمنتیشن تخصصی 

اکستنشن مژه کلاسیک و تری دی با بهترین مواد با ظاهری بسیار طبیعی و زیبا 

پارافین تراپی دست و پا و… جهت درمان خشکی پوست و شفافیت آن 

اپیلاسیون دائم، موقت و میکس کاملا بهداشتی و سریع 

اکستنشن مو 

کاشت مژه 

کاشت ناخن، ترمیم و طراحی ناخن 

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن 

خدمات عروس، میکاپ، شینیون 

کراتینه و احیا مو، ریباندینگ، صافی دائم 

ارائه خدمات تخصصی به شما همشهریان محترم افتخار ماست. شما لایق بهترینها هستید….

تلگرام: royal_circle 

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سیرکل اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی لاکچری تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو در قالب موسسه و آموزشگاه زیبایی با 25 سال تجربه و سه شعبه در شمال و جنوب تهران به مدیریت خانم حسنی در حال فعالیت میباشد. این مرکز زیبایی با بالاتریــن ســطح کیفیــت، استفاده از محصــولات اورجینــال و برتریــن برندهــا، مشاوره انفرادی به عروسها، ارائه گیفت و لوازم آرایش مختصر در پکیجهای عروس و بــا شــعار تعهــد مــا شایســته بــودن شماســت، سعی نموده تا یکی از بهترینهای خدمات زیبایی باشد. این مجموعه در حال حاضر در سه شعبه مرکزی (شهر ری)، VIP (اقدسیه) و رویال (پاسداران) فعال میباشد. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی شایسته نو اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

شعبه مرکزی – شهرری (آموزش و خدمات)
این شعبه، مرکز آمـوزش فنـی و حرفـه ای و خدمـات زیبایـی و سـالن فـوق تخصصــی عــروس میباشد. این سالن با همــکاری تیــم متخصــص و بســیار مجـرب و کار آزمـوده در سـه طبقـه مجـزا آمـوزش ، خدمـات آرایـش و پیرایـش و سـالن VIP عـروس به ارائه خدمات زیبایی میپردازد. ایـن مجموعـه بـا رکـورد پـر عـروس تریـن سـالن منطقـه، بـا ارائه ایـده آل تریـن پکیـج خدمـات عـروس ( VIP ) و انجام مشـاوره حرفــه ای بــا تیــم مجــرب عــروس و اسـتفاده از برترین برندهـا در بهتریـن و پرخاطـره تریـن روز زندگـی عـروس خانمهـا مشـغول خدمـت رسـانی می باشـد.

تلگرام: t.me/shayesteno

وبسایت: http://shayesteno.com

0 0 رای
Article Rating
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها