بهترین سالن های زیبایی مرزداران

سالن زیبایی سرمه وسمه

سالن زیبایی سرمه وسمه با بیش از دو دهه تجربه و افتخار در زمینه خدمات زیبایی از بهترین و محبوبترین سالنهای زیبایی تهران میباشد. این مرکز زیبایی با مدیریت خانم موسوی ابتدا در منطقه مرزداران واقع در غرب تهران افتتاح گردید و از سال 1395 شعبه دوم نیز در منطقه ولنجک آماده ارائه خدمات میباشد. این مجموعه که از برندهای منتخب سایت عروسکو میباشد همواره سعی نموده تا خدمات برتر و VIP در سالنهای خود انجام دهد. شعبات این مجموعه مجهز به برترین برندها، محیطی لوکس، خدمات مشاوره، شو و بازدید عروس و کارشناسان متخصص هستند تا بالاترین سطح کیفی و زیبایی ایده آل را به مشتریانشان هدیه دهند.

تلگرام:   telegram.me/sormehvasmeh / sormehvasmeh_beauty

وبسایت: http://sormehvasmeh.ir/

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سرمه وسمه اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی گیوا

مجموعه سالنهای زیبایی گیوا، اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ فعال در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در کشور است. اولین شعبه این مجموعه در سال 1388 با مدیریت خانم حسینی افتتاح گردید و در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه میباشد. همچنین شعبه جدید نیز به زودی در تهرانپارس افتتاح میگردد. این مجموعه توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات متنوع زیبایی را در با بالاترین کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری در تهران ارائه نماید.

وبسایت: http://givasalon.com  /  ایمیل : info@givasalon.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی گیوا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی مارس

سالن زیبایی مارس یکی از بهترین و معروفترین مراکز خدمات زیبایی و آموزشی در تهران و منطقه مرزداران به شمار میرود. در این سالن کلیه خدمات تخصصی عروس همراه با ارائه آلبوم، انواع شینیون، خدمات ناخن، ابرو و مو و اپیلاسیون انجام میگیرد. همچنین مارس دارای مزون پوشاک و کیف و کفش نیز میباشد. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی مارس اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی سلاطین

سالن زیبایی سلاطین با مدیریت خانم سلاطین و سابقه ای درخشان ارائه دهنده خدمات زیبایی و بهداشتی از معروفترینهای تهران میباشند. خدمات این سالن شامل گریم و میکاپ تخصصی عروس با ارائه آلبوم قبل و بعد از گریم، شینیون های جدید، انجام مش های فانتزی ترمیم و احیای موهای آسیب دیده به روش کراتین با ماندگاری بالا، انواع بافت های تابستانی، اکستنشن مژه و … میباشد. همچنین سلاطین دارای مشاور پوست و لاین تخصصی ناخن،کاشت، کاور، دیزاین ناخن، مانیکور و پدیکور بصورت حرفه ا ی است.

تلگرام: t.me/joinchat/AAAAAEDOp7r8-pCJvVSXjw

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سلاطین اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی بانو خلج

سالن زیبایی بانو خلج با 30 سال سابقه کار در این حوزه، یکی از بهترین مشاوره های عروس در هماهنگی رنگ، پوست، شینیون و تاج میباشد. این مجموعه زیبایی با بهره گیری از بهترین مواد آرایشی روز دنیا خدمات زیر را ارائه مینماید. گریم تخصصی عروس با ارائه آلبوم VIP با بیش از 30 سال سابقه در آموزش و خدمات، پیشرفته ترین خدمات رنگ و لایت، هیرکات های حرفه ای و ژورنالی و براشینگ، کلیه خدمات ناخن، کلیه خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ، هاشور و قرینه سازی ابرو، کراتینه پیشرفته، اکستنشن های فوق حرفه ای و آموزش گریم حرفه ای و میکاپ عروس در حد آلبوم. همچنین این سالن کلیه خدمات خود را در روز شنبه با 30 درصد تخفیف ارائه میکند.

وبسایت:  http://www.banookhalaj.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی بانو خلج اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی پاپیون

سالن زیبایی پاپیون یکی از بهترین و پرعروس ترین سالنهای غرب تهران به مدیریت خانم یوسفی است. این مرکز زیبایی با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و با سابقه و استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد آرایشی، کلیه خدمات زیبایی را با کیفیت بالا و به صورت تخصصی ارائه مینمایند. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی پاپیون اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی عروس غرب

سالن زیبایی عروس غرب در مرزدارن با مدیریت سیمین طاهری (شعبه اصلی عروس غرب) و با بیش از 30 سال سابقه اولین برند اصلی عروس غرب در تهران میباشد. این سالن دارای مراکز تخصصی ابرو، رنگ و لایت، گریم و میکاپ عروس میباشد. در سالن عروس غرب کلیه خدمات زیبایی همچون خدمات تخصصی ناخن، انواع شینیون، بافت و فر، اپیلاسیون، خدمات حرفه ای ابرو و … با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام میگیرد.

تلگرام: aroose_gharb

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی عروس غرب اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی رینا

سالن زیبایی و آرایشی رینا به مدیریت خانم المیرا مصطفی زاده با سابقه درخشان در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی است. این مرکز زیبایی ارائه دهنده خدمات تخصصی عروس با پکیج های VIP و دلخواه عروس خانمها + مشاوره رایگان و هدایای ویژه و کلیه خدمات زیبایی مو، ناخن، ابرو و پوست میباشد.

تلگرام: reinabeautysalon

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی رینا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی تندیس

سالن زیبایی تندیس

کلیه خدمات آرایشی به صورت مدرن
عروس ویژه سال شوید
خدمات مو
خدمات ناخن

ارائه كلیه خدمات جدید آرایشی
با كادری مجرب و قیمتهایی باور نكردنی
*كوپن تخفیف ٥٠ درصد*
میكاپ و گریم فوق حرفه ای عروس با تكنیک های مدرن
طراحی با حنا
گریم و میكاپ تخصصی زیر نظر متخصصین حرفه ای
خدمات رنگ و مش و هایلایت
انواع هیر كات های ژورنالی
خدمات مژه
كلیه خدمات ناخن
خدمات ابرو، میكروپیگمنتیشن و میكرو بلیدینگ
اسكالپ سر و میكرونیدلینگ و جوانسازی پوست
انواع ویتامینه و كراتینه، آرگان تراپی، خاویارتراپی
پلكس تراپی برای موهای نازک و خشک
انواع بافت، شینیون مدرن و كلاسیک

سالن زیبایی سانی

سالن زیبایی سانی

ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی
همراه با کادری مجرب و آموزش های تخصصی میکاپ صورت
کیفیت عالی، قیمت مناسب
حضور با تعیین وقت قبلی
با تعیین وقت قبلی
جمعه ها باز است
خدمات VIP عروس

سالن زیبایی ژینیا

سالن زیبایی ژینیا

میکاپ و گریم سینمایی عروس توسط متخصصین حرفه ای با مواد MAC
چهره پردازی
خدمات مو و ناخنپوست و موی شما عزیزان نیاز به متخصص دارد
مرکز تخصصی گریم و میکاپ و شینیون

سالن زیبایی دچکا

سالن زیبایی دچکا

زیباترین گریم تخصصی عروس

ماساژ با دستگاه
تحولی نوین درلاغری
کاهش سایز و از بین بردن چربی ها
با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا

شنیون كلاسیک و مدرن تخصصى
كاشت و اكستنشن مو و مژه با موهاى كاملا طبیعى
رنگ و لایت هاى تخصصى با ماندگارى بالا تضمینى بر كیفیت
مطابق با فصل و هماهنگ با پوست و چهره شما
فر، صافى، كراتینه تضمینى، ویتامینه و احیاى موهاى آسیب دیده

سالن زیبایی هفت الماس

سالن زیبایی هفت الماس

تخصص در رنگ و دکلره ومش بر روی موهای سوخته

میکاپ و گریم تخصصی عروس همراه با آلبوم کار
کوپ های ژورنالی ، براشینگ و ویتامینه، اکستنشن مو و مژه