بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس

سالن زیبایی خانم گل

سالن زیبایی خانم گل با مدیریت خانم مسکینی یکی از قدیمی ترین و بهترین سالن های تهرانپارس است. این سالن پر عروس با کادر حرفه ای و مجرب تمامی خدمات آرایشی را با بهترین سطح کیفی ارائه مینماید. این سالن مجهز به بخش ناخن، پوست، اپیلاسیون، زیبایی و سلامت مو و گریم تخصصی عروس توسط میکاپ کاران حرفه ای میباشد.

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی خانم گل اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید. 

سالن زیبایی گل سان

سالن زیبایی گل سان از بهترینهای شرق تهران به مدیریت خانم عاطفه دانش میباشد. این سالن تخصصی عروس دارای اتاق VIP ، گریم و میکاپهای ژورنالی و متنوع ترین آلبوم آرایش عروس با میکاپ های متفاوت لایت، اروپایی و … توسط پرسنل مجرب و حرفه ای میباشد. در این مجموعه که کلیه خدمات زیبایی عروس به طور کامل و در پکیجهای مختلف ارائه میگردد. 

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی گل سان اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید. 

سالن زیبایی نقره نگار

سالن زیبایی و عروس نقره نگار یکی از بهترین سالنهای آرایشی شرق تهران و به مدیریت خانم شایگان است. این سالن در دو شعبه تهرانپارس و شهر ری خدمات زیبایی و آموزشی (آموزشگاه) ارائه مینماید. این مجموعه دارای عروس سرایی با محیطی بسیار زیبا و آرام است که در آن خدمات ویژه هم برای عروس خانمها و هم بانوان انجام میگیرد.

تلگرام: noghre_negar

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی نقره نگار اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید. 

سالن زیبایی سالومه

سالن زیبایی سالومه دارای دپارتمان فوق تخصصی گریم و میکاپ استثنایی عروس از بهترین سالنهای زیبایی تهران است. این سالن با یک دهه تجربه توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. این سالن با کادر حرفه ای  20 نفره تمامی خدمات زیبایی و آرایشی را با جدیدترین متد روز دنیا با استفاده از برندهای آرایشی ارائه مینماید. همچنین عروس سرای این مجموعه در واحدی مجزا جهت رفاه حال عروس خانمها و تمرکز هرچه بیشتر متخصصین، راه اندازی و تجهیز شده است. 

تلگرام: saloomeh_net

وبسایت: http://saloomeh.net / info@saloomeh.net

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سالومه کلیک کنید.

سالن زیبایی گلها

سالن زیبایی گلها با مدیریت خانم سارا موسوی در محیطی لوکس و آرام در شرق تهران فعالیت مینماید. این سالن دارای امکانات VIP میباشد و در شش بخش مجزا کلیه خدمات آرایشی، زیبایی و عروس را به مشتریان خود ارائه مینماید.

تلگرام: golhabeautysalon

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی گلها کلیک کنید.