بهترین سالن های زیبایی ولنجک

سالن زیبایی گیوا

مجموعه سالنهای زیبایی گیوا، اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌ فعال در حوزه‌ ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی در کشور است. اولین شعبه این مجموعه در سال 1388 با مدیریت خانم حسینی افتتاح گردید و در حال حاضر در سه منطقه سعادت آباد، مرزداران و ولنجک دارای شعبه میباشد. همچنین شعبه جدید نیز به زودی در تهرانپارس افتتاح میگردد. این مجموعه توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات متنوع زیبایی را در با بالاترین کیفیت و کسب رضایتمندی مشتری در تهران ارائه نماید.

وبسایت: http://givasalon.com /  ایمیل : info@givasalon.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر مجموعه سالنهای زیبایی گیوا، کلیک کنید.

سالن زیبایی ویس

سالنهای زیبایی ویس با مدیریت خانم شبنم نظیف از بهترین و لوکس ترین سالنهای زیبایی تهران میباشد. اولین شعبه این مجموعه در سال 1386 با مدیریت خانم نظیف در ولنجک تهران دایر گردید و پس از آن نیز شعبه دوم در سال 1395 با عنوان سالن VIP در سعادت آباد افتتاح شد. این مجموعه دارای بخشهای مختلف خدمات عروس، خدمات زیبایی و آرایشی، گالری لباس و آموزش میباشد. همچنین بخش آتلیه نیز در حال راه اندازی است.

تلگرام: makeupshabnamnazif

وبسایت:  shabnamnazif.com /  ایمیل: info@shabnamnazif.com

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی ویس اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

 

سالن زیبایی سرمه وسمه

سالن زیبایی سرمه وسمه با بیش از دو دهه تجربه و افتخار در زمینه خدمات زیبایی از بهترین و محبوبترین سالنهای زیبایی تهران میباشد. این مرکز زیبایی با مدیریت خانم موسوی ابتدا در منطقه مرزداران واقع در غرب تهران افتتاح گردید و از سال 1395 شعبه دوم نیز در منطقه ولنجک آماده ارائه خدمات میباشد. این مجموعه که از برندهای منتخب سایت عروسکو میباشد همواره سعی نموده تا خدمات برتر و VIP در سالنهای خود انجام دهد. شعبات این مجموعه مجهز به برترین برندها، محیطی لوکس، خدمات مشاوره، شو و بازدید عروس و کارشناسان متخصص هستند تا بالاترین سطح کیفی و زیبایی ایده آل را به مشتریانشان هدیه دهند.

تلگرام:   telegram.me/sormehvasmeh / sormehvasmeh_beauty

وبسایت: http://sormehvasmeh.ir/

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سرمه وسمه اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی ماه لی لی

سالن زیبایی و عروس ماه لی لی با مدیریت خانم هنگامه ورچه از سال 1390 در منطقه ولنجک اغاز به کار کرد.  این سالن هم اکنون با بیش از 15 پرسنل در محیطی دوست داشتنی و زیبا و با کادری مجرب خدمات تخصصی زیبایی و بهداشتی ارائه میکند. شعار سالن : زیبایی از همیشه نزدیکتر … 

وبسایت: www.mahlilibeauty.com

تلگرام : http://t.me/mahlilibeauty

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی ماه لی لی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی ماتریکا

سالن زیبایی ماتریکا با مدیریت خانم دهقانپور از مراکز فوق تخصصی عروس میباشد. این سالن همچنین ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی مانند ابرو، اکستنشن مو ، رنگ و لایت مو، خدمات حرفه ای ناخن، آکادمی مژه، اپیلاسیون و برگزارکننده برترین دوره های آموزشی میباشد. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی ماتریکا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی دیدار

سالن زیبایی آناهید (زعفرانیه)

برای تماس و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آرایشگاه های زنانه ولنجک بر روی آن ها کلیک نمایید.

آرایشگاه زنانه ریرا

آدرس: ولنجک، خیابان ۱۳، خیابان ساسان شمالی، پلاک ۳۳، واحد ۱۳

شماره تماس: 

شماره همراه: 09124014196

آرایشگاه زنانه در ولنجک
 

دنیا: 

 کار کاشت و طراحی ناخن این سالن زیبایی عالیه. از مواد خوب و درجه یک برای کاشت ناخن استفاده میشه. ژلی که برای کاشت استفاده می کنن کیفیت بالایی داره و به ناخن های شما آسیبی نمی زنه. این سالن زیبایی یکی از بهترین آرایشگاه زنانه ولنجک هست.

 

آرایشگاه زنانه میگل

آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، انتهای گلستان دوم، سمت چپ، گلستان چهارم، پلاک ۳۶۱ 

شماره تماس: 02122438438

شماره همراه: 

سالن زیبایی در ولنجک
 

ماندانا: 

 این سالن زیبایی تو زمینه میکروبلیدینگ ابرو تخصص داره و پرسنل این آرایشگاه همگی تو این زمینه، مدرک مخصوص دارند و به طور حرفه ایی کار می کنند. برای ابروهای من از یک تیغ خیلی نازک استفاده کردند و پوست من خیلی سریع ترمیم شد. این سالن جزء بهترین سالن های زیبایی تهران محسوب میشه.

آرایشگاه زنانه رنگ

آدرس: ولنجک، خیابان هفتم، پلاک ۱۶، طبقه سوم

شماره تماس: 02122434528

شماره همراه: 

 

کیانا: 

 رنگ موهام خراب شده بود و نمیتونستم رنگ دلخواهم رو روی موهام دربیارم. یک از دوستام این سالن زیبایی رو به من معرفی کرد. واقعاً تو زمینه رنگ مو تخصص دارند. من خیلی از کار رنگشون راضی هستم.

 

سالن زیبایی نارینه

آدرس: ولنجک، انتهای ۲۰، گلستان ۳، بوستان ۲، پلاک ۱۲، درب حیاط

شماره تماس: 02122406165

شماره همراه: 09125988588

 

بهاره: 

 میکاپ و گریم عروسشون خیلی خوبه. چهره عروس بعد از آرایش خیلی طبیعی و زیبا به نظر میرسه. یک از دوستام برای عروسیش به این سالن رفت. واقعاً محشر شده بود. به نظرم این سالن یکی از بهترین سالن های زیبایی ولنجک برای آرایش عروس هست.  

 

آرایشگاه زنانه ساناز

آدرس: ولنجک ، خیابان هجدهم، برج سبلان، پلاک ۱۸، واحدg۱

شماره تماس: 02122438863

شماره همراه: 

 

لاله: 

 من توی این سالن ابروهامو هاشور زدم. کارشون واقعاً تمیز و بدون نقصه. من قبلاً تتو کرده بودم و اصلاً راضی نبودم. این سالن زیبایی با مهارت کامل تتوهای قبلی رو پاک کرد و برای من هاشور زد. میشه گفت این سالن زیبایی تو زمینه هاشور ابرو از بهترین سالن های ولنجک محسوب میشه.

 

سالن آرایش و زیبایی مریم (یونا)

آدرس: ولنجک، خیابان ۲۲ (کاشانی)، گلستان۴، پلاک۱۵

شماره تماس: 02122427634

شماره همراه: 0912098747

 

سارا: 

 کار کوتاهی این سالن زیبایی خیلی خوبه به طوری که از وقتی با این سالن زیبایی آشنا شدم دیگه برای کوتاهی مو به هیچ سالن دیگه ایی نرفتم. کارکنان این سالن همگی تو کارشون مهارت دارن و خیلی خوب مو رو کوتاه می کنن. من این سالن رو به خیلی از آشناهام معرفی کردم و به نظرم از بهترین سالن های زیبایی ولنجک محسوب میشه.

 

آرایشگاه زنانه زیبا

آدرس: ولنجک ، خیابان بیستم ، بوستان سوم ، گلستان سوم، پلاک ۳۰

شماره تماس: 02122421195

شماره همراه: 

 

فاطمه: 

 من قبلاً موهام رو فر کرده بودم برای همین موهام به شدت خشک و وز شده بود و خیلی آسیب دیده بود. من توی این سالن زیبایی موهام رو کراتین کردم. این سالن همیشه از بهترین مواد برای مشتریاش استفاده می کنه. موهای من بعد از کراتین خیلی خوب و نرم شده و من خیلی از کارشون راضی هستم.

 

آرایشگاه زنانه سارا

آدرس: ولنجک ، خیابان بیستم ، بوستان سوم ، گلستان سوم، پلاک ۳۰

شماره تماس: 02122424533

شماره همراه: 

 

هانیه: 

من توی این سالن کار تتو ابرو انجام دادم و وقتی دیدم کارشون خیلی خوبه خط لب هم تتو کردم. پرسنل این سالن زیبایی خیلی تمیز و با دقت کارشون رو انجام میدن و من تبدیل به مشتری همیشگیشون شدم. این سالن زیبایی تو زمینه تتو بهترین آرایشگاه ولنجک هست.

 

آرایشگاه زنانه هیر پرت

آدرس: ولنجک ، خیابان یازدهم شرقی ، پلاک ۱/۶

شماره تماس: 02122427303

شماره همراه: 

 

مهرناز: 

من برای های لایت کردن موهام به این آرایشگاه اومدم. موهام خیلی خوشرنگ شد . با وجود دکلره موهای من اصلاً آسیب ندید. چون موادی که برای رنگ و دکلره تو این سالن زیبایی استفاده میشه همگی درجه یک و استاندارد هستش. به نظر من اگه می خواین یه های لایت زیبا روی موهاتون انجام بدین به این سالن برین.

 

سالن زیبایی هفت قلم

آدرس: ولنجک، گلستان چهارم

شماره تماس: 02126706073

شماره همراه: 09124065954

 

مریم: 

من توی این سالن زیبایی کار کاشت مژه انجام دادم. قبل از این من یه جای دیگه مژه کاشته بودم که اصلاً خوب نبود و همه مژه هایی که برام کاشته بودن و حتی مژه های خودم هم ریخت. ولی از وقتی اومدم این سالن زیبایی هیچ مشکلی برام پیش نیومده و واقعاً از کارشون راضی هستم. 

مجموعه آرایش و زیبای راشن

آدرس: ولنجک، گلستان چهارم

شماره تماس: 02122401942

شماره همراه: 

 

الهه: 

کادر متخصص این سالن زیبایی، یکی از بهترین میکاپ آرتیست های عروس توی ولنجک هستن. توی این سالن زیبایی از متنوع ترین متدهای گریم و میکاپ عروس استفاده میشه. همچنین ار حرفه ای ترین برندهای لوازم آرایشی برای آرایش عروس استفاده می کنن. من خیلی از کارشون راضی بودم و این سالن زیبایی رو به خیلی ها برای عروسی معرفی کردم.

 

آرایشگاه زنانه گل رو

آدرس: ولنجک، خیابان ۲۲، گلستان چهارم، پلاک ۱۳

شماره تماس: 02122174271

شماره همراه: 09120776602

 

مرجان: 

من مشتری همیشگی این سالن زیبایی هستم و ماهی یک بار برای ویتامینه کردن مو و پاکسازی صورت به این آرایشگاه میرم. موهام به خاطر رنگ کردن زیاد خیلی آسیب دیده بود ولی از وقتی تو این سالن ویتامینه کردم خیلی بهتر شده. این سالن زیبایی بهترین خدمات رو تو زمینه پوست و مو به مشتری میده و از بهترین سالن های زیبایی ولنجک محسوب میشه.

 

آرایشگاه زنانه ویس

آدرس: ولنجک، نبش خیابان هیجدهم، مجتمع خلیج فارس، طبقه سوم، واحد۳۰۱

شماره تماس: 02122424533

شماره همراه: 

مارال:
 
من همیشه برای براشینگ به این سالن زیبایی میام. تو این زمینه واقعاً تخصص دارند و کارشون رو خوب انجام میدن و در ضمن خیلی خوش برخورد هستن که از نطر من خیلی مهمه برای مشتری. اگه تو ولنجک هستین و کار براشینگ دارین حتما کار این سالن رو یک بار امتحان کنین.

گریم ومیکاپ عروس حسینی

آدرس: ولنجک ، نبش خیابان هجدهم ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه سوم ، واحد۳۰۱

شماره تماس: 02122424535

شماره همراه: 

 

محیا:

یکی از دوستان من برای عروسیش به این سالن زیبایی رفته بود. واقعاً خیلی زیبا شده بود. این سالن زیبایی جزء بهترین سالن های ولنجک محسوب میشه. چون از جدید ترین متدهای روز استفاده می کنه. چهره عروس های این آرایشگاه واقعاً زیبا میشه همیشه. می تونم بگم برای کار عروس این سالن بهترین سالنه.

 

آرایشگاه زنانه یونا – یونیک سابق

آدرس: ولنجک، خیابان ۲۲ کاشانی ، گلستان۴، پلاک۱۵

شماره تماس: 02122435427

شماره همراه: 09122098747

 

آلاله :

من برای جوانسازی پوستم تو این سالن زیبایی میکرودرم کردم. از وقتی میکرودرم کردم تمام چین و چروک های صورتم از بین رفته و پوست صورتم خیلی خوب و شفاف شده. این سالن زیبایی تو زمینه میکرودرم تخصص داره و از بهترین دستگاه ها استفاده می کنه و به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی ولنجک شناخته شده.

 

سالن آرایش نارتی تی

آدرس: ولنجک، خیابان ۲۲ کاشانی ، گلستان۴، پلاک۱۵

شماره تماس: 02122424532

شماره همراه: 09125085747

 

نازنین:

توی این سالن زیبایی کار آمبره مو انجام دادم و به نظرم کارشون واقعاً عالیه. ترکیب رنگی که برای موهای من انتخاب کردند خیلی زیبا بود و من این ترکیب رنگ رو خیلی دوست داشتم. بعد از آمبره موهام اصلاً آسیب ندید چون موادی که استفاده می کنند خیلی عالیه . برای خدمات رنگ مو و آمبره این سالن زیبایی جزء بهترین سالن های ولنجک هست.

آرایشگاه زنانه یلدا احمدی

آدرس: ولنجک

شماره تماس: 02122176087

شماره همراه: 

 

بهار:

من توی این سالن زیبایی بافت مو انجام دادم و موهام خیلی زیبا شده بود و تا مدتها بافتش مونده بود. کار بافت این سالن زیبایی واقعاً خوبه و میشه گفت این سالن یکی از سالن های زیبایی خوب در ولنجک هست. 

 

سالن آرایش و زیبایی گیوا

آدرس: ولنجک، خیابان سیزدهم، پلاک ۳۶/۱، گیوا رویال

شماره تماس: 02122421540

شماره همراه: 

 

صبا :

برای ترمیم پوست صورتم توی این سالن زیبایی کار میکرونیدلینگ انجام دادم.این سالن تو زمینه میکرونیدلینگ تخصص داره و تمام کارکنانش حرفه ایی هستن.بعد از میکرونیدلینگ جای جوش هایی که داشتم و همچنین همه چین و چروک های صورتم از بین رفت. از کار این سالن واقعاً راضی هستم. 

 

آرایشگاه زنانه گیلدا

آدرس: ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلستان دوم، خیابان مجتمع تجاری، پلاک ۱۳، واحد ۳

شماره تماس: 02122425892

شماره همراه: 09197961123

 

شیوا:

کار رنگ و مش ها این سالن زیبایی خیلی خوبه و توی این کار تخصص دارند.تو این سالن زیبایی از بهترین متریال برای رنگ کردن مو استفاده می شه. من مدتهاست برای رنگ و مش به این سالن می رم و چون بعد از رنگ موها رو ویتامینه می کنند مو اصلاً آسیب نمیبینه. به نظرم برای کار رنگ یکی از بهترین سالن های زیبایی ولنجک هست.

 
 
 

آرایشگاه زنانه گلبان

آدرس: ولنجک ، نبش خیابان۱۸ ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه دوم ، واحد۲۰۶

شماره تماس: 02122424569

شماره همراه: 

 

نادیا:

من همیشه برای کار پدیکور و مانیکور به این سالن زیبایی میرم . این سالن واقعاً خیلی شیک و تمیزه و اصول بهداشتی کاملاً تو این سالن زیبایی رعایت می شه. می تونم بگم از بهترین سالن ها ولنجک مجسوب می شه.

 

آرایشگاه زنانه ورونیکا

آدرس: ولنجک، مجتمع تجاری خلیج فارس، طبقه ۲، واحد ۲۰۶

شماره تماس: 02122424568

شماره همراه: 09354480538

 

صدف:

کار وکس صورت و ابروی این سالن زیبایی واقعاً خوبه و من خیلی راضی هستم. من خیلی وقته که مشتری این سالن هستم چون به کارشون اعتماد دارم . پرسنل این سالن زیبایی همگی از وسایل یک بار مصرف برا وکس صورت مشتری استفاده می کنند. 

 

آرایشگاه زنانه درسا

آدرس: ولنجک، مجتمع تجاری خلیج فارس، طبقه ۲، واحد ۲۰۶

شماره تماس: 02122410012

شماره همراه: 

آرزو:

من تو این سالن زیبایی موهام رو اکستنشن کردم و چون از موی طبیعی استفاده می کنند کارشون خیلی عالی میشه. من خیلی از پرسنل این سالن راضی هستم چون واقعاً خوش برخورد هستند و کارشون هم که حرف نداره. برای کار اکستنشن مو این سان تو ولنجک جزء  یکی از بهتری سالن های زیبایی حساب می شه.

در صورت نیاز آرایشگاه های زنانه در زعفرانیه را مشاهده کنید.

0 0 رای
Article Rating
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها