بهترین سالن های زیبایی پاسداران

معرفی بهترین ها

سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو در قالب موسسه و آموزشگاه زیبایی با 25 سال تجربه و سه شعبه در شمال و جنوب تهران به مدیریت خانم حسنی در حال فعالیت میباشد. این مرکز زیبایی با بالاتریــن ســطح کیفیــت، استفاده از محصــولات اورجینــال و برتریــن برندهــا، مشاوره انفرادی به عروسها، ارائه گیفت و لوازم آرایش مختصر در پکیجهای عروس و بــا شــعار تعهــد مــا شایســته بــودن شماســت، سعی نموده تا یکی از بهترینهای خدمات زیبایی باشد. این مجموعه در حال حاضر در سه شعبه مرکزی (شهر ری)، VIP (اقدسیه) و رویال (پاسداران) فعال میباشد.

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی شایسته نو اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

شعبه VIP – اقدسیه ( آموزش و خدمات)
در این شعبه VIP خدمات آموزشی با برگـزار کـردن Workshop هـا و Class Master هـای حرفـه ای و تخصصـی و کلیه خدمات آرایشی و پیرایشی همانند خدمات زیبایی و بهداشتی مو، خدمات ناخن و … ارائه میگردد.  

ارتباط با سالن:

آدرس : اقدسیه ، خیابان موحد دانش ، کوچه پارک چهارم ، پلاک 1 / تلفن: 02126111134-7

اینستاگرام: shayesteno_beauty_center / shayeste_no

تلگرام: t.me/shayesteno

وبسایت: http://shayesteno.com

شعبه رویال VIP – پاسداران (عروس و خدمات )
در این شعبه خدمــات فــوق تخصــصی عــروس در ســالن انحصــاری عـروس خـانم هـا با محیطـی بسـیار آرام و لوکس ارائه میگردد. شعبه رویال با پکیجهای خاص، ارائـه لوکـس تریــن و برترین مــواد آرایشــی و برندهــای برتــر دنیــا و مشـاوره کارشناسـان متخصـص به عروس خانمها سعی نموده تا همواره در گروه بهترینهای تهران باشد.

ارتباط با سالن:

آدرس: خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، بن بست بهار ساختمان ویکتوریا، واحد 4 / تلفن:02126151521-3

اینستاگرام: shayesteno_beauty_center / shayeste_no

تلگرام: t.me/shayesteno

وبسایت: http://shayesteno.com

سالن زیبایی مژگان دادفر

سالن زیبایی مژگان دادفر با مدیریت خانم دادفر در سال 1372 تاسیس شد. این سالن تنها سالن منتخب برای دریافت لوح تقدیر و تندیس از اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری و منتخب یکصد برند برتر ملی ایران و موفق به کسب تندیس از کنفدراسیون برند ایرانی است. خانم دادفر، دکترای مدیریت کسب و کار (DBA )و کارآفرین برتر استان تهران در سال های 93 تا 96، دارنده مدرک استاد بین المللی در رشته زیبایی از کشور فرانسه، دارنده لوح تقدیر شایستگی مدیریت زنان کار آفرین برتر از کشور فرانسه در سال 2016 و استاد بین المللی در رشته گریم زیبایی و كارآفرینی در دانشگاه علمی كاربردی تهران مو، شواروسكوف آلمان در ایران در سال 2017 و دیگر افتخارات هستند. همچنین این مرکز زیبایی عنوان ” گواهی شایستگی مدیریت اروپا، شایستگی کسب و کار و گواهی شهرت برند سطح A “در اتحادیه اروپا از کشور اتریش را از آن خود کرده است و با داشتن 60 پرسنل و 20 دستیار با تجربه و دوره دیده در امور آرایشی و زیبایی با شعار The First or The Best در حال ارائه خدمات زیبایی و آموزشی میباشد.

وبسایت: http://www.mojgandadfar.com
info@mojgandadfar.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی مژگان دادفر اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی مینل

سالن زیبایی مینل یکی از بهترین سالنهای زیبایی به مدیریت خانم بحیرائی در میدان هروی تهران است. این سالن دارای دپارتمان تخصصی آرایش و گریم عروس میباشد. همچنین خدمات تخصصی اپیلاسیون، ناخن و ابرو نیز در این مرکز زیبایی انجام میگیرد. سالن مینل با 8 سال سابقه کاری و دریافت مدرک بین المللی بوتاکس موهای آسیب دیده، انواع خدمات رنگ و مش، هایلات و … اکستنشن، بافتهای ژورنالی و فرهای کلاسیک ارائه میدهد. دپارتمان تخصصی مینل خدمات بهداشتی و سلامتی همانند ماساژ ریلکسی، رفلکسولوژی، اروماتراپی و صورت، پاکسازی و جوانسازی پوست توسط متخصص پوست انجام میدهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این سالن اینجا کلیک کنید. همچنین میتوانید با سالنهای دیگر تهران در این صفحه آشنا شوید.

تلگرام: minelbeauty_salon

وبسایت: http://minelbeauty.asnaf.top

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی مینل اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی مریم رهنما

سالن زیبایی و عروس مریم رهنما از بهترین های منطقه پاسداران تهران است. میکاپ آرتیست این مجموعه خانم مریم رهنما،  به سبب مهارت بالا در میکاپ و آرایش عروس، از شهرت و محبوبیت زیادی در میان خانم های تهرانی برخوردارند. تیم هنری و فوق تخصصی این مجموعه کلیه خدمات آرایشی زیبایی و آموزشی را ارائه مینمایند.

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی مریم رهنما اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی نسیم عقیلی

سالن زیبایی نسیم عقیلی یک آرایشگاه عروس VIP در منطقه پاسداران تهران است . میکاپ آرتیست خانم عقیلی در رتبه برجسته ترین آرایشگران عروس تهران قرار دارد چرا که ایشان متخصص در میکاپ و شینیون عروس متناسب با فرم صورت عروس میباشد. در این مجموعه زیبایی فضاهای مجزا برای خدمات پوست، اپیلاسیون، اتاق تخصصی گریم، سالن انتظار و فضای مجزا برای خدمات ناخن وچود دارد تا آرامش خاطر مراجعین به خصوص عروس خانمها فراهم شود.

تلگرام:  nasimaghilibeauty

وبسایت: http://www.nasimaghili.com/  

info@nasimaghili.com

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی نسیم عقیلی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی زیبا

سالن زیبایی زیبا یا عروس سرای زیبا، سالن زیبایی در پاسداران تهران و به مدیریت خانم زیبا محمدی میباشد. این مرکز دارای بهترین گریمورها و میکاپ آرتیستها میباشد. خدمات این سالن شامل: میکاپ و گریم، خدمات رنگ، احیای مو، خدمات زیبایی مو، ناخن، ابرو و اپیلاسیون میباشد. این سالن دارای سالن رویال بهار به مدیریت خانم بهار رحیمی است که به صورت VIP خدمات ارائه مینماید. از میکاپ آرتیستهای این سالن خانم الهه افشار و ندا اسکندری هستند.

تلگرام: Zibabeautysaloon

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی زیبا اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

سالن زیبایی دل آرا فصیح

سالن زیبایی دل آرا فصیح مرکز تخصصی گریم و میکاپ عروس میباشد. این سالن خدمات رنگ مو، درمان مو، خدمات زیبایی مو، ابرو، ناخن، مژه، آرایش دائم چشم و لب به روش فیکانتور ارائه مینماید. همچنین برای رعایت حال مشتریان پارکینگ اختصاصی در اختیار آنان قرار میگیرد.

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی دل آرا فصیح اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.

 

سالن زیبایی الهه ثابت

سالن زیبایی و عروس الهه ثابت (سارا سابق) با بیش از ده سال سابقه درخشان در میدان هروی و به مدیریت خانم الهه ثابت مقدم میباشد. این سالن متخصص در گریم تخصصی عروس و دیگر خدمات آن میباشد و تمامی این خدمات توسط کادر متخصص در حوزه آرایشیی و زیبایی ارائه میگردد.

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی الهه ثابت اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی تهران اینجا کلیک کنید.