دوره آموزشی اپراتوری لیزر پوست در شیراز| آموزش ایمنی و نگهداری لیزر در شیراز|مدرک معتبر از مرکز ملی لیزر ایران

📲  شماره تماس  09915961843  

در این دوره تمامی نکات و تکنیک های لازم  ( تئوری و عملی ) در بخش پوست و زیبایی با تمركز بر سه قسمت فوق الذكر آموزش داده  خواهد شد. همچنین  رعایت نکات ایمنی  و شرایط پاسخ دهی بهتر نیز ارائه می شود. به عبارت ساده در این دوره اصول لیزر،انتخاب بیمار ،انتظارات بیماران از لیزر،اجزاء لیزر،آناتومی پوست ،آناتومی مو،لیزر الکساندرایت ،لیزر دایود،ممنوعیت ها در لیزر،اقدامات قبل از انجام لیزر ،نکات ایمنی کار با لیزر و کار عملی با دستگاهها ارائه خواهد شد.

لیزر موهای زائد یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد در دنیاست. لیزر باعث کاهش موهای زائد و نازک‌تر شدن آن‌های می‌شود. این روش با استفاده از نور لیزر و گرمایی که تابش آن ایجاد می‌کند، به عمق مشخصی از پوست نفوذ کرده و فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می‌رساند.فولیکول مو اصلی‌ترین دلیل رویش مو است. آسیب رساندن به آن باعث توقف رویش مو و از بین‌رفتن موهای زائد می‌شود.  لیزر موهای زائد سلول‌های تولید کننده مو در ریشه را هدف قرار می‌دهد و باعث از بین بردن طولانی مدت یا دائمی آن‌ها می‌شود.این روش نسبت به سایر روش‌ها نتیجه بهتری دارد.  از مزایای انجام لیزر می‌توان به سرعت بالا، اثرگذاری قابل توجه و دقت بالای آن اشاره کرد.

  • آناتومی پوست و فیزیولوژی پوست     
  • بر همکنش لیزر با پوست بدن
  • شناخت انواع تایپ های پوستی
  • تشریح تفاوت پارامترهای لیزر برای تایپ های مختلف پوستی
  • تنظیم پارامترهای لیزر برای بخش های مختلف پوستی (صورت، پا، دست،…)

لیزر الکساندریت / Alex: الکساندریت از اشعه الکترومغناطیسی با طول موج 755 نانومتر سود می‌برد و برای لیزر انواع پوست روشن کارایی دارد. استفاده از این نوع لیزر موی زائد در حوزه موبری درد کمی دارد.

لیزر دایود / DIODE: اشعه این لیزر با طول موج 800 تا 810 نانومتر است. این لیزر برای لیزر طیف وسیعی از پوست‌ها از تیره تا روشن کاربرد دارد. هنگام استفاده به‌دلیل عمق نفوذ و ایجاد گرمای بیشتر نسبت به لیزر الکساندریت دردناک‌تر است.

در دستگاه دایود، لیزر در کسری از ثانیه پالس می شود. این شعاع های نوری به ریشه ی مو تابانیده می شوند و با تبدیل انرژی نورانی به انرژی گرمایی در محل برخورد جذب رنگدانه های موجود در ریشه ی مو می شوند و تا حدی آن را گرم می کنند که ریشه ی مو کاملا متلاشی شود. این فرایند در اصطلاح الکتروترمولیز نام دارد. انرژی دستگاه لیزر دایود مستقیماً به این فولیکول‌ها اعمال می‌شود و به پوست اطراف آن کمترین آسیب را در مقایسه  با سایر دستگاه ها می رساند.

لیزر ان‌دی‌یگ / NDYAG: این لیزر از طول موج 10664 نانومتر سود می‌برد. عمق نفوذ بالایی دارد و در پوست‌های تیره‌تر امن و موثر است. حین استفاده از این لیزر درد و سوزش در محل ایجاد می‌شود.

دستگاههای آی پی ال / IPL : این سیستم‌ها به‌صورت غیراختصاصی برای رفع موهای زائد استفاده می‌شوند. این سیستم‌ها ارزان و در دسترس‌اند اما قدرت کمی دارند و با عوارض بالایی همراه‌اند. آی پی ال با به اصطلاح رایج لیزر اس اچ آر از نوع آی پی ال است..

📲  شماره تماس  09915961843  

📲  شماره تماس  09915961843  

*h2_start*آموزش ایمنی لیزر در شیراز| آموزش نگهداری لیزر در شیراز*h2_end*

*سوالات پر تکرار مخاطبین دوره ایمنی لیزر پوست در سیراز *

1- مدرسین مورد استفاده در این دوره آموزشی بر چه اساسی انتخاب می شوند:

  • این دوره ها توسط مدرسین درجه یک از مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران و سازمان انرژی اتمی ارائه می شود. همچنین برای بخش بالینی و عملی از با تجربه ترین متخصصین لیزرهای پوست استفاده شده است.

2- در این دوره آموزشی آیا مدرکی معتبر ارائه می شود:

  • در این دوره ها معتبرترین مدرک در آموزش لیزر از طرف مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران و مرکز نواوری لیزر ایران ارائه می شود که قابل ترجمه می باشند.برای عزیزانی که در تهران مخاطب دوره می باشند علاوه بر مدارک اشاره شده، مدرک معتبر از پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای نیز ارائه می شود.

3- آیا با توجه به محدودیت ساعت های دوره(20 ساعت) مطالب قابل تفهیم و کاربردی می باشند؟

  • بله، برای تفهیم و یادگیری کامل دوره، فیلم کامل آموزشی نیز به همراه مدارک برای مراجعین عزیز ارسال می شود. لازم به ذکر است که قیمت جداگانه برای دریافت هر فیلم آموزشی 500 هزار تومان می باشد که برای عزیزان شرکت کننده به شکل رایگان اهدا می شود.

4- هزینه هر دوره جامع آموزش لیزر دایود در شیراز  چقدر می باشد:

برای عزیزانی که تا بحال با دستگاههای لیزر دایود کار نکرده باشند دوره دو روزه الزامی می باشد. اما برای کسانی که سابقه کار با دستگاههای لیزر را داشته اند دوره یک روزه کفایت می کند. در این روز تلاش می شود که مباحث تکمیلی و پیشرفته در اختیار مراجعین عزیز قرار داده شود.

  •   هزینه ثبت نام دوره یک روزه:          2.000.000تومان
  •   هزینه ثبت نام دوره دور روزه برای پزشکان   4.000.000تومان
  •   هزینه ثبت نام برای پیراپزشکان 3.000.000تومان     

5- هزینه هر دوره جامع آموزش لیزر الکساندرایت در شیراز  چقدر می باشد:

برای عزیزانی که تا بحال با دستگاههای لیزر الکساندرایت کار نکرده باشند دوره دو روزه الزامی می باشد. اما برای کسانی که سابقه کار با دستگاههای لیزر را داشته اند دوره یک روزه کفایت می کند. در این روز تلاش می شود که مباحث تکمیلی و پیشرفته در اختیار مراجعین عزیز قرار داده شود.

  •   هزینه ثبت نام دوره یک روزه:          2.500.000تومان
  •   هزینه ثبت نام دوره دور روزه برای پزشکان   4.500.000تومان
  •   هزینه ثبت نام برای پیراپزشکان 3.500.000تومان     

  6- این دوره ها در شیراز و تهران چه زمانی برگزار می شود؟

  • این دوره ها در تهران هر دوهفته یکبار و در شیراز هر دوماه یکبار برگزار می شود.

آموزش ایمنی لیزر در شیراز با مدرک معتبر

 شماره تماس: 09373109035    📲