بهترین سالن های زیبایی کرج

سالن زیبایی آپامه

مرکز تخصصی عروس  و موسسه آموزشی آپامه دارای سالن vip عروس و خدمات عروس شامل میکاپ و گریم تخصصی و شینیون های بروز می باشد. این مجموعه خدمات رنگ و مش و انواع لایت ها به صورت کاملا تخصصی انجام میگیرد خدماتی چون طراحی و کاشت ناخن مانیکور پدیکور haircutژورنالی طراحی ابرو و طراحی بدن، بافت و اکستنشن مو و مژه اصلاح با شمع به صورت vip ارائه میشود.

این مجموعه کم نظیز خدمات آموزشی و آرایش خود را در  یک ساختمان مجلل 6 طبقه ارائه می دهد. در طبقات مختلف خدمات مختلف VIP عروس، آموزش آرایشگزی تخصصی و… ارائه میشود.

سالن زیبایی ونوس آبی

سالن زیبایی ونوس آبی به مدیریت خانم حاتمی در فردیس کرج و دو شعبه در تهران میباشد. این سالن زیبایی یکی از بهترین و مجهزترین مراکز فوق تخصصی vip عروس در کرج است که کلیه خدمات زیبایی همانند خدمات عروس، رنگ و مش، خدمات ابرو، ناخن و … را ارائه مینماید. مدیریت این سالن پر مشتری و پر عروس با اخذ مدارک متعدد و معتبر از اکادمیهای مختلف، خدمات آموزشی نیز با عنوان آموزشگاه و آرایشگاه ونوس آبی انجام میدهد. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی ونوس آبی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

سالن زیبایی سودا

سالن زیبایی سودا با ارائه خدمات کامل زیبایی و بهداشتی همانند گریم تخصصی عروس، شنیون های ژورنالی، خدمات ناخن و مژه، پاکسازی تخصصی پوست، رنگ مو و … در حال فعالیت میباشد.  خدمات رنگ مو در سالن سودا زبانزد عام و خاص هست.مدیریت این سالن خانم زاکی هستند و با شعار “با ما متفاوت تراز قبل بنظر برسید” تلاش دارند تا به تحقق آن دست یابند. سرکار خانم زاکی برای انجام این شعار دوره های موفقی را در کشورهای مختلف مانند ایتالیا و اروپا گذرانده اند و به فرایند میکاپ و آرایش مطابق مدلهای روز دنیا آشنایی کامل دارند.

 وب سایت http://sevdabeauty.ir

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر   اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید. 

سالن زیبایی ملورین

سالن زیبایی ملورین واقع در فردیس کرج یکی از بهترین و مجهزترین مراکز فوق تخصصی vip عروس با کادری مجرب در کرج است.

این سالن کلیه خدمات زیبایی از قبیل : خدمات عروس ، رنگ و لایت ، خدمات ابرو ، خدمات ناخن ، خدمات بافت و اکستنشن مو و مژه ، اپیلاسیون و ……ارائه می نماید.

این مرکز همچنین دارای واحد تخصصی مراقبت از پوست و ماساژمیباشد.

سالن زیبایی ملورین جایی که خلاقیت و اشتیاق را با هم ملاقات میکنید.

سالن زیبایی تماشا

سالن زیبایی تماشا این مجموعه بیش از ده سال سابقه فوق حرفه ای با ارائه خدمات بی نظیر در خدمت همشهریان کرجی می باشد اخر هر هفته امکان بازدید عروس وجود دارد.

تلگرام:tamashabeauty

سالن زیبایی سمریگانه

سالن زیبایی سمر یگانه به مدیریت بانو سمر یگانه از سال 1375 با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان کاری در رشته ی آرایش و پیرایش مشغول خدمت می باشند. از سال 1385 در زمینه ی آموزش بخش دولتی فنی و حرفه ای 2 دوره فعالیت مستمر ثمر داشتند و سپس در بخش خصوصی مدرس چهره سازان در عرصه ی آموزش فعالند ایشان دارای مدرک مدرسی از دانشگاه پیام نور تهران هستند .بعنوان بانوی کارآفرین سال96 آذر ماه همان سال انتخاب شده و هدیه و لوح تقدیر دریافت نموده اند. و نام ایشان در کتاب کارآفرینان برتر به ثبت رسیده است. از محضر اساتیدی همچون استاد جلال الدین معیریان پدر گریم ایران بهره برده اند و آموزشهای تخصصی خود در زمینه ی گریم ، میکاپ ، شینیون ، میکروپیگمینیشن ، میکروبلیدینگ ، رنگ ، لایت ، هیرکات و انواع تراپی ها { کراتین ، پلکس ، آرگان بوتاکس } پس از بهره مندی از محضر اساتید برتر کشور در خارج از کشور تکمیل نموده اند. سالن سمر یگانه دارای 9001 ISO سیستم مدیریت کیفیت می باشد و نیز دارای 3 گواهی بین الملل در تاییدیه علمی خدمات سالن می باشد.. جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر سالن زیبایی سمر یگانه اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

سالن زیبایی هدیماه

سالن زیبایی هدیماه مرکز تخصصی عروس و مو میباشد تمام خدمات زیبایی از قبیل میکاپ گریم تخصصی عروس و شینیون های خطی و اروپایی ، رنگ و مش به صورت حرفه ای با متد کالرملتینگ و امبره و سامبره … انواع خدمات پوستی انواع بافت های شیک و مجلسی …. خدمات تخصصی پدیکور و مانیکور … انجام کلیه خدمات زیبایی به صورت vip ارائه میگردد.

تلگرام: hedimahgroup

سالن زیبایی مریم قلندری

سالن زیبایی مریم قلندری از بهترین سالنهای زیبایی در کرج و تهران (الهیه) و ترکیه (استامبول) به مدیریت خانم قلندری میباشد. در این مرکز خدمات فوق تخصصی زیبایی و آرایشی (میکاپ تخصصی عروس و خدمات شینیون، خدمات ناخن و ابرو) با بهترین برندها، کیفیت و متد روز دنیا در محیطی لوکس که شایسته بانوان ایرانی است انجام میپذیرد. 

تلگرام:maryamghalandarii

جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر  سالن زیبایی مریم قلندری اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

سالن زیبایی ژاو (گروه آرایشی اسنیپ)

سالن زیبایی ژاو (گروه آرایشی اسنیپ) از بهترین و حرفه ای ترین سالنهای زیبایی کرج میباشد. در این سالن کلیه خدمات زیبایی به صورت فوق تخصصی و حرفه ای ارائه میگردد. عروسهای خاص در این سالن آرایش میشوند.

تلگرام: snipmakeup

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر ر سالن زیبایی ژاو اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

سالن زیبایی الی

سالن زیبایی الی کرج با مدیریت خانم عاطفه امیدوار، هنرمند و گریمور سینما، با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 10 مدرک بین المللی معتبر در زمینه گریم و میکاپ میباشد. خانم امیدوار این سالن زیبایی را با رویکرد تلفیق هنر و زیبایی و با هدف ارائه خدماتی منحصربفرد به نوعروسان و بانوان گرامی در سال 1390 در کرج افتتاح نمود. در سالن زیبایی الی، گریم و دیزاین عروس، گریم و میکاپ شب، شینیون و براشینگ، پاکسازی ، ویتامینه و ماساژ پوست، خدمات کامل مو، ناخن و اپیلاسیون انجام میگیرد.

تلگرام:  bridalpalaceeli

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر  سالن زیبایی الی اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

سالن زیبایی هرمینه

سالن زیبایی هرمینه از سالنهای فوق تخصصی عروس و به مدیریت خانم شهلا رضایی میباشد. این مرکز تخصصی از باسابقه ترین سالنهای زیبایی کرج است و خدمات میکاپ و شینیون عروس، ابرو، ناخن و مو و … به صورت کاملا تخصصی ارائه میدهد.

تلگرام: salonehermine

 جهت دریافت کد تخفیف و کسب اطلاعات بیشتر  سالن زیبایی هرمینه اینجا و همچنین مشاهده سایر سالنهای زیبایی کرج اینجا کلیک نمایید.

0 0 رای
Article Rating
عضویت
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه کامنت ها